Tagged: ujemny libor chf

Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie

W toku prowadzenia działalności gospodarczej rzeczą oczywistą jest podejmowanie decyzji jedne przychodzą nam łatwo inne wymagają więcej czasu i odpowiedniej wiedzy. To takich decyzji możemy zaliczyć te marketingowe związane z promowaniem naszego produktu. Dobra reklama naszego produktu to podstawa naszego biznesu i większe finanse wpływające do firmy. Specjaliści od marketingu posługują się w tym celu koncepcją produktu powiększonego. To znaczy na stronach internetowych promują produkt danego przedsiębiorcy uwzględniając jego atrybuty fizyczne, korzyści i satysfakcje, jaką uzyska klient, kiedy dokona zakupu właśnie tego produktu. Ekonomia jest podstawą tej strategii i to właśnie ona określa mechanizmy rynkowe kierujące popytem i podażą danego produktu. Zgodnie z koncepcją produktu powiększonego klient sam przypisuje danemu produktowi wartości możliwości, które są w stanie zaspokoić właśnie jego aktualne potrzeby. Wszystkie te mechanizmy powstają na skutek reklamy, która bezpośredni dociera do świadomości klienta i wzbudza w nich chęć posiadania danego produktu.

Witam na moim blogu! Nazywam się Iwona Kaczmarska i jestem z wykształcenia finansistką, bloga prowadzę w formie odskoczni od pracy, pisanie to moja pasja dlatego chce się z Wami dzielić informacjami z zagmatwanego świata biznesu i finansów.